دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۱/۹
1400/06/14
/ مراسم تجلیل و تقدیراز بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن به مناسبت روز بهورز

به گزارش وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن، مهندس فتاح پور ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن ، از برگزاری مراسم تجلیل و تقدیراز بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن به مناسبت روز بهورز خبر داد.


در این مراسم که در روز یکشنبه 14 شهریور ماه در سالن جلسات شبکه تشکیل گردید، با حضور مهندس فتاح پور ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن و سلیمی معاونت، مدیر روابط عمومی و مسئول آموزش بهورزی، کارشناسان باروری و ستاد گسترش برگزار گردید، ابتدا مهندس فتاح پور، از تلاشگران خط مقدم سلامت و بویژه در دوران مبارزه با کرونا تقدیر نمود و روز بهورز را تبریک گفت و از تلاش همکاران ستادی در خصوص تدارک برنامه تجلیل تشکر نمود.

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن افزود: بهورزان در روستا در تمامی ساعات بصورت شبانه روزی با مردم و در کنار مردم هستند و بهورزی مردمی ترین شغل است. مهندس فتاح پور همچنین به جایگاه مهم بهورزی اشاره نمود و گفت همانطور که انتظارات مردم از بهورزان زیاد است ولی دعا مردم در حق بهورزان نیز، بزرگترین تجلیل و تقدیر است، و در ادامه داد نکاتی در مورد واکسیناسیون کرونا و تلاش در جهت افزایش پوشش واکسیناسیون یادآور شد.

در پایان بیگی کارشناس برنامه باروری سالم، در جهت افزایش ارتقا نرخ باروری و صیانت از جمعیت و تشویق فرزندآوری، از طرف واحد سلامت خانواده، جمعیت و مدارس هدایایی تقدیم بهورزان شد.

در پایان مراسم با اهدا گل و لوح سپاس از بهورزان تجلیل و تقدیر شد.

 

تعداد بازدید:
39
نویسنده:
یزدانی
منبع:
وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن
آدرس : بن ، میدان بابا پیراحمد ،جنب اداره مالیاتی، شبکه بهداشت شهرستان بن
کدپستی : 8858158494     تلفن :  33720926-038
دور نگار :  33720211 -038
@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/01/09
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal