دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۷
1400/06/20
/ دیدار مسئول امور ایثارگران دانشگاه با ایثارگران و فرزندان شهدا و جانباز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن

به گزارش وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن، مهندس فتاح پور ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن ، از دیدار مسئول امور ایثارگران دانشگاه با ایثارگران و فرزندان شهدا و جانباز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن خبر داد.


مسئول امور ایثارگران دانشگاه در روز شنبه 20 شهریور ماه در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن حضور یافت، و با  ایثارگران و فرزندان شهدا و جانباز در سالن جلسات شبکه دیدار نمود. پس از تلاوت آیات قران مجید، مهندس فتاح پور پس از خوش آمد گویی و ادای احترام، از حضورمسئول محترم ایثارگران در شبکه ابراز خوشحالی نمود.

 سپس حجت الاسلام ملک محمدی ضمن تسلیت به مناسبت ایام صفر، عنوان نمود یکی از برنامه های امور ایثارگران دانشگاه، دیدار نزدیک و نشست صمیمی با ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان شبکه ها و بیمارستان ها می باشد که از هفته دولت شروع و تا زمان دفاع مقدس ادامه دارد.

مسئول امور ایثارگران دانشگاه، از جمله خاصیت این نشستها را گرد همایی و آشنایی  پرسنل و بیان دیدگاه ها و مسائل و مشکلات آنها و انتقال به مسولین دانشگاه نمود.

در ادامه حجت الاسلام ملک محمدی، ایثارگری را در عام و اصلاح : مفعت دیگران را بر مصلحت خود تشخیص دادن ، و در فرهنگ جبهه و جنگ: کسی که در راه دفاع از ارزش دینی با دشمن مبارزه می کند، معنی نمود و سپس ادامه داد: کار اصلی و کنونی ما حفظ و تقویت روحیه ایثارگری و باید زینب گونه و سجاد گونه، پیام  شهدا و ایثارگران را به دیگران انتقال دهیم. و فرهنگ و معنویت را بالا ببریم و ارزشها را حفظ نماییم.

در پایان  با اهدا لوح سپاس و گل از ایثارگران و فرزندان شهدا و جانباز شبکه تجلیل و تقدیر گردید.

 

 

تعداد بازدید:
36
نویسنده:
یزدانی
منبع:
وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن
آدرس : بن ، میدان بابا پیراحمد ،جنب اداره مالیاتی، شبکه بهداشت شهرستان بن
کدپستی : 8858158494     تلفن :  33720926-038
دور نگار :  33720211 -038
@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/02/06
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal