دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۱
1400/08/01
/برگزاری کارگاه آموزشی " کنترل مواد غذایی در سطح عرضه (HACCP) "

/به گزارش وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن، سلیمی معاونت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن ، از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان " کنترل مواد غذایی در سطح عرضه (HACCP)" خبر داد.

این جلسه با حضور - مسئول  و کارشناس سلامت محیط و کار در روز چهارشنبه 28 مهر ماه ویژه گروه هدف کارشناسان بهداشت محیط، در سالن جلسات شبکه برگزار شد.

سلیمی معاونت  هدف از برگزاری جلسه را تشخیص عوامل آلوده کننده و فساد مواد غذایی و چگونگی تشخیص آلودگی های اولیه و ثانویه عنوان نمود. سپس  محمدی کارشناس سلامت محیط و کاردر مورد تعاریف مربوط به بهداشت مواد غذایی ،انواع فساد مواد غذایی ، ،بیماریهای ناشی از غذا ،اهمیت بهداشت مواد غذایی ،منابع و راههای انتقال آلودگی به مواد غذایی ،لزوم رعایت بهداشت فردی و وسایل و تجهیزات و محیط آماده سازی غذا،HACCP،عوامل بیولوژیک آلوده کننده مواد غذایی ،راههای نگهداری مواد غذایی ،بیماریهای ناشی از کمبود مواد غذایی ،آلودگی اولیه و ثانویه مواد غذایی مطالبی را ارائه نمود و در ادامه در خصوص سامانه سامح و لزوم همکاری پزشکان در این خصوص و مشکلات سامانه یاد شده  مطالبی را یادآور شد. درآخر کارگاه، پایاب قوانین و دستورالعملهای مربوط به این موضوع و مشکلات مربوط به عملکرد کارشناسان مراکز را مورد بررسی قرار داد .

 

 

تعداد بازدید:
27
نویسنده:
یزدانی
منبع:
وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن
آدرس : بن ، میدان بابا پیراحمد ،جنب اداره مالیاتی، شبکه بهداشت شهرستان بن
کدپستی : 8858158494     تلفن :  33720926-038
دور نگار :  33720211 -038
@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/02/01
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal