دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۱/۳۰
1400/08/15
/تشکیل کمیته " آموزش همگانی مبتنی بر واکسیناسیون کووید 19 "

/به گزارش وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن، سلیمی معاونت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن ، از تشکیل کمیته " آموزش همگانی مبتنی بر واکسیناسیون کووید 19 " خبر داد.

در این جلسه که با حضور سلیمی معاونت- مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی ، مدیر روابط عمومی شبکه و مسئولین و کارشناسان ناظر کووید شبکه، در روز سه شنبه 11 آبان  ماه در سالن جلسات شبکه برگزار شد، سلیمی معاونت شبکه ضمن تشکر از تلاش همکاران در دوران مبارزه با کرونا و فعالیت ها در جهت پوشش  واکسیناسیون، در خصوص اطلاع رسانی دقیق و آموزش بهینه در جهت تشویق و  استقبال مردم از واکسیناسیون عمومی کووید 19 مطالبی بیان نمود. در ادامه با هدف بررسی کیفیت و کمیت کلاسها و دوره های آموزشی برگزار شده و نحوه برگزاری دوره های آموزشی، بحث و تبادل نظر شد. سپس مسئول آموزش سلامت در خصوص مستندات برگزاری جلسات و ارائه کیفیت بهتر برگزاری جلسات، نظارت بر دفتر صورتجلسات آموزشی در مراکز نکاتی را یادآور شد. در پایان  پس از بررسی مصوبات جلسه قبلی وارائه  نظرات و پیشنهادات، مصوبات زیر مقرر شد:

-         تمامی  جلسات آموزشی باید با کیفیت و به صورت وبینار برگزار شود. 

-         تمامی کارشناسان در هنگام بازدید، نظارت دقیق بر دفتر صورتجلسات آموزشی داشته و راستی آزمایی لازم صورت پذیرد.

-          اطلاع رسانی و آموزش نسبت به  اجباری شدن واکسیناسیون صنوف در هنگام بازدید کارشناسان بهداشت محیط صورت پذیرد .

-          اطلاع رسانی و آموزش جهت نحوه دریافت کارت واکسن دیجیتال از طریق سایت اینترنتی از طریق سفیران سلامت، بهورزان، مراقبین، پزشک و... صورت پذیرد (آموزش سلامت و رابطین آموزشی).

-         بر اساس آخرین رنگ بندی جدید شهرستان و با الزامات پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل اجرایی برنامه های آموزشی سلامت در شرایط کرونا، جلسات آموزشی به صورت حضوری در مراکز بهداشتی برگزار گردد.

-          آموزش به دانش آموزان و معلمان در خصوص واکسیناسیون گروه سنی 12 سال به بالا توسط رابطین آموزشی، مراقبین و کارشناسان در هنگام بازدید ارایه گردد.

-          آموزش چهره به چهره به متصدیان مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و کارگاه های سطح شهر توسط بازرسین بهداشت محیط صورت پذیرد

-          جلسه ای آموزشی توسط واحد IT شبکه برای رابطین آموزشی مراکز بهداشتی در مورد نحوه برگزاری وبینار و مراحل آماده سازی این برنامه برگزار شود.

-          مراکز بهداشتی جلسه ای با شوراء و دهیار با حضور معاونت بهداشتی و مسول واحد پیشگیری در خصوص پیگیری و ترغیب افرادی که تمایل به تزریق واکسیناسیون کووید 19 ندارند، برگزار شود.

 

 


تعداد بازدید:
17
نویسنده:
یزدانی
منبع:
وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن
آدرس : بن ، میدان بابا پیراحمد ،جنب اداره مالیاتی، شبکه بهداشت شهرستان بن
کدپستی : 8858158494     تلفن :  33720926-038
دور نگار :  33720211 -038
@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/01/30
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal