· هماهنگي در دريافت كيس هاي ارسال شده از واحدها جهت عيب يابي· راهنمايي كارمندان، اعضاي هيئت علمي، دانشجويان در استفاده از آنتي ويروس و چگونگي نصب نرم افزار · نصب نرم افزار مورد نياز (در صورت نبودن در ايميج) به صورت از راه دور (ريموت) بر روي كامپيوترها (به صورت محدود) · تست و عيب يابي درخصوص اتصال اينترنت و شبكه براي كارمندان به صورت از راه دور · پشتيباني از سيستم اكانتينگ و رفع مشكل اكانت اينترنتي كارمندان به صورت تلفني · نصب پرينتر اسكنر و آنتي ويروس اويرا و share پرينتر از راه دور · راهنمايي كارمندان براي استفاده از FTP دانشگاه و دادن آدرس نرم افزارها در ftp · راهنمايي كارمندان براي تنظيم نامه براي درخواست تعمير پرينتر يا نود كشي · انبار گرداني و تحويل كابل شبكه با استفاده از نامه · پيگيري درخواست خريدها به صورت تلفني و حضوري · رفع مشكل لب تاپ، فلش، هارد شخصي كارمندان، اعضاي هيئت علمي، دانشجويان (خارج از وظيفه)- اجراي سيستم اتوماسيون اداري به صورت كامل در بين واحدهاي شبكه بهداشت -اجراي سيستم پذيرش – داروخانه-آزمايشگاه (مكانيزاسيون) در تمامي مراكز تابعه -فراهم سازي بستر ارتباطي برنامه مكانيزاسيون با شبكه بهداشت -ارتباط ساعت تايمكس با ستاد شبكه و آنلاين بودن ورود و خروج ها -اجراي سيستم اتوماسيون اداري در مراكز بهداشتي درماني تابعه -گسترش كامپيوترها در بين واحدهاي شبكه و مراكز و تجهيز پزشكان مراكز به يك دستگاه All In One در اتاق پزشك -اجراي كابل كشي و برق اضطراري در ستاد شبكه و راه اندازي اتاق سرور در شبكه -انجام امورات پشتيباني از سيستم ها در واحدها و مراكز -ارسال تغيير قيمت ها و فرانشيزها در كوتاه ترين زمان ممكن به تمامي مراكز -دريافت اطلاعات برنامه مكانيزاسيون مراكز و تجميع بر روي سرور جهت پردازش واحدهاي مرتبط نظير واحد اسناد -تجهيز تمامي خانه هاي بهداشت ها به دستگاه كامپيوتر و تلاش جهت فراهم سازي بستر ارتباطي اينترانت -اجراي سامانه سيب در مراكز و خانه هاي بهداشت هاي تابعه -اجراي كابل كشي و برق اضطراري در مراكز بهداشتي درماني تابعه و گسترش بيشتر كامپيوترها در بين واحدهاي مراكز -اجراي برقراري ارتباط دستگاه كارتخوان به برنامه پذيرش -پشتيباني و راهبري از نرم افزارها و برنامه هاي اجرايي در مراكز و خانه هاي بهداشت |